اسپرسو, بلاگ, راهنمای خرید, نوشیدنی

4 شیک بی نظیر و پر طرفدار + طرز تهیه آنها

انواع شیک ها

مقدمه

همه ما می دانیم شیک چیست. انواع شیک ها ترکیبی اعتیادآور از بستنی و شیر هستند و تا زمانی که قابل نوشیدن باشد، هم زده می شوند. این نوشیدنی تابستانی اغلب با خامه فرم گرفته و یک گیلاس ماراسکینو همراه است. آنها میان وعده ای سرد و خامه ای و بسیار خوشمزه به حساب می آیند . البته گاهی اوقات، طعم دهنده یا مواد دیگری را می توان به آنها افزود. این مواد می تواند از شکلات یا شربت کره گرفته تا کوکی های خرد شده یا تکه های آب نبات متغیر باشد. 

از همین رو ما در ادامه به آموزش انواع شیک و گلاسه پرداختیم تا چنانچه مایل بودید طرز تهیه انواع شیک و یا گلاسه را یاد بگیرید و از آن بهره مند شود و در صورت تمایل آنها را در خانه تهیه کنید. 

انواع شیک ها در کافی شاپ

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که در مواقعی بخواهید بهترین لحظات خود را در کافه با دوستان و آشنایان خود جشن بگیرید، یا از افرادی برای یک مراسم ویژه در یک کافی شاپ میزبانی کنید. در چنین شرایطی یکی از نوشیدنی های فوق العاده ای که به ذهن شما خطور پیدا می کند مسلماً شیک ( shake )ها هستند. با اینکه تنوع شیک ها همیشه انتخاب را سخت می کند اما دو نوع پرطرفدار آن را می توان انواع شیک شکلاتی و انواع شیک میوه ای عنوان کرد که از سفارش آنها قطعا راضی خواهید بود.

شیک چیست

انواع شیک ها بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند و افراد زیادی روزانه از این نوشیدنی انرژی زا و مقوی استفاده می کنند. شیک ها دو نوع هستند، یک نوع آن میلک شیک است که با شیر تهیه می شود و نوع دیگر آن شیک های میوه ای هستند که به کمک میوه و بستنی تهیه می شود. شیک ها علاوه بر این دو نوع از انواع مختلف دیگری نیز تشکیل شده اند. 

نوشیدنی های سرد کافی شاپ

معمولاً بیشتر افراد علاقه زیادی به نوشیدنی های سرد کافی شاپ مانند آیس پک و معجون دارند. اما اگر این افراد برای اولین بار از شیک ها استفاده کنند مطمعناً نوشیدنی مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد.

انواع شیک ها

طرز تهیه انواع شیک ها را می توانید با ما یاد بگیرید.

بروفه برای زیباترین میزبانی شما تولیداتی دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید. کافیست به سایت ما سر بزنید و از آنها دیدن فرمایید.

معرفی انواع شیک ها

شیک ها یا همان اسموتی ها از انواع مختلفی از میوه ها تشکیل می شوند و یکی از مورد توجه ترین نوشیدنی های هر کافی شاپ به حساب می آیند. همچنین شیک ها به دو گروه میلک شیک ها و شیک های میوه ای تقسیم می شوند. اما تفاوت آنها این است که در شیک های میوه ای تکه هایی از میوه های یخ زده را به آنها اضافه می کنند و پایه اولیه آنها بستنی و خامه هستند و معمولاً جز نوشیدنی بسیار سرد قلمداد می شوند. اما ماده اولیه میلک شیک ها، شیر یا ماست هستند. بعد از فراهم کردن تمام موارد لازم، آنها را درون دستگاه همزن می ریزند تا آنها به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند.

شیک ها معمولاً با شکلات، بادام زمینی، گردو، پسته، قهوه و کارامل تزئین می شوند. در ادامه شما را با انواع آنها آشنا می کنیم.

#1 انواع شیک ها : میلک شیک وانیلی

برای تهیه این شیک به مواد زیر نیاز دارید.

  • دو اسکوپ بستنی وانیلی
  • چند تکه یخ
  • یک قاشق وانیل
  • مقداری نمک

طرز تهیه:

ابتدا می بایست یک مخلوط کن داشته باشید تا چند اسکوپ بستنی وانیلی را درون آن بریزید. سپس می توانید چند تکه یخ را به آن اضافه کنید. در ادامه برای آن که شیک طعم خوبی به خود بگیرد و به یک شیک وانیلی تبدیل شود، مقداری نمک و مقداری وانیل را نیز به آن اضافه می کنیم. سپس در مخلوط کن را می بندیم تا دستگاه همه مواد را به خوبی مخلوط کند. در آخر شما می توانید از موادی مانند پسته، گردو و اسمارتیس برای تزئین آن استفاده کنید.

انواع شیک ها

شیک های توت فرنگی جزو محبوب ترین شیک ها به شمار می روند.

قیمت انواع شیک ها بستگی به مکان های کافی شاپ معمولا متغییر است. اما آنها جز نوشیدنی های گران قیمت محسوب نمی شوند و قیمت معمولی (نسبت به نوشیدنی های کافی شاپی) دارند. 

#2 انواع شیک ها : شیک توت فرنگی

از بهترین انواع شیک ها می توان شیک توت فرنگی را مثال زد. زیرا این شیک علاقه مندان بسیار زیادی دارد، هر چند از لحاظ قیمتی، مقداری بالاتر از بقیه شیک ها قرار دارد، اما به قیمتش می ارزد. در زیر با موارد مورد نیاز برای این شیک آشنا می شویم.

  • 3 اسکوپ بستنی توت فرنگی
  • چند عدد توت فرنگی ( یا آب توت فرنگی )
  • نصف لیوان شیر یخ زده

طرز تهیه :

در ابتدا باید بگوییم که در مواقعی می توانید به جای توت فرنگی از تمشک یا بلوبری نیز برای تهیه شیک خود استفاده کنید. خب می رویم بر سر نحوه تهیه این شیک. برای درست کردن این شیک کار سختی وجود ندارد، فقط کافی است که شما تمام مواد موجود را درون دستگاه مخلوط کن بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید تا شیک شما آماده شود. جالب است بدانید که شیک توت فرنگی و ریواس نیز بسیار محبوب است.

#3 انواع شیک ها : میلک شیک نوتلا

میلک شیک نوتلا، شیک مورد علاقه من است. در زیر شما را با طرز تهیه این شیک دلچسب و لذیذ آشنا می کنیم.

  • 3 اسکوپ بستنی کاکائویی
  • مقدار بسیار کمی شیر
  • مقداری خامه سرد
  • سس شکلات گرم

طرز تهیه :

ابتدا بستنی ها را درون دستگاه بریزید و آن مقدار شیر را به آن اضافه کنید. سپس نوبت به خامه سرد می رسد، آنها را که اضافه کردید می توانید مقداری پسته و گردو را نیز به ان اضافه کنید. بعد از آنکه کار دستگاه تمام شد، قبل از ریختن مخلوطی به دست آمده درون لیوان، سس شکلاتی را درون لیوان می ریزید تا به گونه ای تزئین شود. بعد از این کار مخلوط را به داخل لیوان می ریزید و حال شیک ما آماده است.

انواع شیک ها

می توانید با ما انواع شیک ها ببرای دسر را بیاموزید.

#4 انواع شیک ها : شیک انبه و ماست

شاید تا به حال اسم این نوع شیک حتی به گوشتان برخورد نکرده باشد. اما جالب است بدانید این شیک جزو پر فروش ترین شیک ها محسوب می شود.

  • مقداری انبه خرد شده ( یا شربت انبه )
  • نصف لیوان ماست
  • مقداری شیر
  • گردو و پسته
  •  

طرز تهیه :

شما به راحتی تمام این موارد را با یکدیگر مخلوط می کنید و بعد از مخلوط شدن، شیک شما آماده است.

نتیجه گیری

بروفه در مطلب بالا شما را با 4 مورد از محبوب ترین شیک ها آشنا کرد و طرز تهیه هر کدام از آنها را نیز برای شما توضیح داد. در صورت پیش آمدن هر گونه سوالی پیرامون درست کردن انواع مختلف شیک ها یا خرید هر گونه نوشیدنی می توانید با ما تماس بگیرید، تا طرز تهیه آنها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

خدمات بروفه 

بروفه یکی از تولید کنندگان اقلام مورد نیاز در کافی شاپ و اکسسوار (لوازم) لوکس جهت پذیرایی می باشد که همزمان با آموزش نحوه تهیه انواع نوشیدنی ها به شیوه سرو و استفاده از شات، کوپ، فنجان و لیوان ها را در جای مناسب خود نیز،می پردازد. محصولات این تولیدی در بهترین کیفیت ارائه می شود.

انواع شیک ها

کلام بروفه

امیدواریم از این مقاله رضایت کافی را داشته باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد بهترین شیک ها ، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با معرفی انواع شیک ها در خدمت شما بودیم و همچنین طرز تهیه آنها را نیز با یکدیگر مورد بررسی قرار دادیم و همان طور که متوجه شدیم، هر کدام از شیک ها در چه مواقعی دلچسب تر خواهند بود. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد طرز تهیه انواع شیک ها وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *