اسپرسو, بلاگ, نوشیدنی

10 شیک پرطرفدار و خاصیت های آن ها را بشناسید

میلک شیک چیست

مقدمه

میلک ‌شیک چیست ؟! واژه ی میلک شیک در انگلیسی (به انگلیسی: Milkshake) به معنی (شیر مخلوط شده) می باشد. این نوشیدنی جزء نوشیدنی های خنک محسوب می گردد. مواد تشکیل دهنده ی نوشیدنی شیک معمولا شیر، بستنی ، آیس میلک، انواع طعم دهنده های دلخواه، انواع شیرین کننده ها مانند باتر اسکاچ، کارامل، سس شکلات یا شهد میوه ها است. از همین رو کافی شاپ ها و رستوران ها نوشیدنی شیک را معمولا «دست‌ساز» و با چند اسکوپ بستنی و شیر، در مخلوط‌کن درست می‌کنند. بسیاری از رستوران‌های فست‌فود، میلک شیک را در دستگاه میلک ‌شیک ‌ساز درست می ‌کنند.

تاریخچه تولید و گسترش میلک شیک

میلک شیک یکی از محبوب ترین ها و در عین حال دلچسپ ترین نوشیدنی هایی است که امروزه نام آن را در منو کافی شاپ ها به فراوانی می توانیم ببینیم. برای خیلی از افراد میلک شیک پایه ثابت سفارشات آن هاست. در سال 1885 در یکی از فروشگاه های بریتانیا برای جلب مشتری تصمیم به تهیه یک نوشیدنی ویژه از ترکیب بستنی، شکر و شیر گرفته شد که با استقبال گسترده ای همراه شد و این فروشگاه به سرعت رشد و گسترش پیدا کرد.

چرا شیک ؟

در حدود سال 1900 و با گسترش این نوشیدنی، عرضه کنندگان آن تصمیم جالبی گرفت. ایشان از مشتریانی که این نوشیدنی را میل می کردند درخواست کرد، در صورت رضایت از این نوشیدنی دست خود را به نشانه رضایت بالا برده و تکان دهند. همانطور که از اسم این نوشیدنی مشخص است که کلمه شیک در زبان انگلیس به معنی تکان دادن می باشد، دلیل نامگذاری این محصول به میلک شیک می باشد.

میلک ‌شیک نوشیدنی خنک و مقوی

وقتی در تابستان که هوا گرم است به طبع افراد دوست دارند تا یکی از نوشیدنی ها و مواد غذایی خنک را نوش جان کنند. میلک شیک یکی از نوشیدنی ‌های ویژه ‌ای است که تنوع وسوسه ‌انگیزی دارد. همچنین ممکن است در فصول دیگر نیز شما در کافه ها یا فست فود رستوران ها هوای این نوشیدنی خوشمزه به سرتان بزند. اگر که تا به حال نمی دانستید که میلک‌شیک چیست و این نوشیدنی خوشمزه را تجربه نکرده اید به شما پیشنهاد می دهیم که حتما آن را امتحان کنید و مطمئن باشید که از آن لذت خواهید برد.

انواع میلک شیک چیست

میلک ‌شیک از سه عضو اصلی شیر، بستنی و انواع میوه تهیه می‌شود. در کنار این سه مواد، ترکیبات دیگری هم به آن اضافه می‌شود که این نوشیدنی را متفاوت‌تر می‌کند. اگر شما نسبت به بعضی از میوه‌ها و ترکیباتی خاص حساسیت دارید، جای نگرانی وجود ندارد. هنگام تهیه میلک‌ شیک دست شما باز است که دقیقا چه ترکیباتی را اضافه و چه ترکیباتی را کم کنید.از همین رو در ادامه انواعی از این ترکیبات را با هم بررسی کردیم که پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با آنها همراه ما باشید.

1# میلک ‌شیک چیست : میلک شیک وانیل

میلک ‌شیک وانیل برای افرادی که ذائقه‌‌ای خنثی دارند، بسیار مناسب است. اگر فکر می‌کنید که ممکن است میلک ‌شیک‌های دیگر را دوست نداشته باشید، میلک ‌شیک وانیل یک پیشنهاد ویژه است.

2# میلک ‌شیک چیست : میلک شیک توت‌فرنگی

اگر به توت‌فرنگی علاقه دارید، میلک‌ شیک توت‌فرنگی را از دست ندهید. طعم فوق‌العاده‌ی توت‌فرنگی میلک شیک را بسیار خوشمزه می‌کند.

آموزش تهیه میلک شیک توت فرنگی و بستنی | میلک شیک توت فرنگی و بستنی برای 2 نفر | فایندز

3# میلک ‌شیک چیست : میلک شیک شکلاتی

یکی از نوشیدنی‌های محبوب که تقریبا با ذائقه‌ی همه سازگار است، میلک ‌شیک شکلاتی است. اگر از نوشیدنی‌های شکلاتی لذت می‌برید، میلک‌ شیک شکلات را یک فرصت ویژه بدانید.

4# میلک ‌شیک چیست : میلک شیک بادام زمینی

میلک شیک بادام زمینی یک نوشیدنی انرژی‌زا و ویژه است که می‌توان این نوشیدنی را برای استقبال از میهمانان تهیه کرد. در طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی شما می‌توانید ترکیبات متنوع و دلخواهی را نیز اضافه کنید.

5# میلک ‌شیک چیست : میلک شیک موز

میلک شیک موز بسیار مقوی است و برای افرادی که بدن ضعیفی دارند، مفید است. علاوه بر این، از آن‌جا که موز سرشار از مواد معدنی است، شما با مصرف میلک شیک موز برای مدت طولانی سیر خواهید بود و این به کاهش وزن شما کمک بسیاری می‌کند.

میلک شیک چیست

6#  میلک ‌شیک چیست : میلک شیک آناناس

اگر می‌خواهید با طعم متفاوتی از میلک شیک آشنا شوید، میلک شیک آناناس را تجربه کنید. میلک شیک آناناس برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است.

7#  میلک ‌شیک چیست : میلک شیک انبه

میلک شیک انبه یکی از خوشمزه‌ترین میلک شیک‌ها است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن پیشنهاد می‌شود.

8#  میلک ‌شیک چیست : میلک شیک طالبی

میلک‌ شیک طالبی به دلیل طبع گرمی که دارد برای افرادی که سرد مزاج هستند، مناسب است. این میلک شیک به رفع یبوست کمک می‌کند و از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند.

9# میلک ‌شیک چیست: میلک شیک گلابی

گلابی از آن دسته میوه‌هایی است که از اواخر مرداد در دسترس است. شما از همان اواخر تابستان می‌توانید میلک شیک گلابی را تهیه کنید و از طعم بی‌نظیر و خواص آن بهره‌مند شوید. یکی از خواص مهم این میلک شیک کمک به زیبایی و طراوت پوست است.

10# میلک ‌شیک چیست: میلک شیک نوتلا

خیلی از افراد احتمالا با میلک شیک نوتلا با میلک شیک آشنا شده اند. میلک شیک نوتلا یکی از محبوب‌ترین میلک شیک‌ها برای گروه‌های سنی پایین است. اگر می‌خواهید یک انرژی‌زای پرکالری مصرف کنید، میلک شیک نوتلا را یک فرصت ویژه بدانید.

خدمات ما در سایت بروفه

ما در سایت بروفه خدماتی را برای بهترین میزبانی شما در نظر گرفته ایم. از همین رو جهت آشنایی شما، در زیر چندی از این خدمات را خدمتتان معرفی می کنیم.

1_ طراحی لوگوی اختصاصی

با توجه به معنا دار شدن روز به روز برندسازی در کسب و کار ها، درخواست ها از شرکتهای مختلف برای طراحی اکسسوری اختصاصی نیز به تدریج بیشتر شده است. با توجه به این درخواست ها شرکت بروفه تصمیم به ایجاد لاین جداگانه ای برای طراحی و اجرای لوگو ها شرکت های محترم بر روی بلور و چینی گرفته است.

2_ تولید و پخش

شرکت بروفه جهت تنظیم بازار و نیاز مشتریان خود اقدام به تهیه و تولید لوگوهای عمومی کرده و با استفاده از ترکیب رنگهای مختلف روی اجناس بلور و چینی توانسته اجناس کاملا به روز و مدرنی تولید کند تا صاحبان فروشگاه های خرد هم بتوانند از محصولات آماده این تولیدی استفاده کافی را ببرند.

3_ کیفیت ساخت

با توجه به نیاز روزافزون بازار به اجناس با کیفیت و خارجی و در عین حال ممنوع شدن واردات کالا در این صنف ، تولیدی بروفه با استفاده از رنگها و مواد آلمانی و انگلیسی و تکنیکهای نوین چاپ و رنگ توانسته بالاترین کیفیت و خدمات را با افتخار به شما مشتری های محترم ارائه دهد.

کلام وب سایت بروفه

در مقاله فوق شما را با مطالبی در رابطه با این عنوان که میلک شیک چیست آشنا کردیم. همچنین 10 مورد از پر طرفدارترین میلک شیک ها را نیز برای شما معرفی کردیم. همچنین شما می توانید برای استفاده از خدمات ما در سایت بروفه همین الان با ما تماس بگیرید. کارشناسان سایت ما به صورتی 24 ساعته پاسخگوی نیازها و درخواست های شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *