اسپرسو, بلاگ, راهنمای خرید, نوشیدنی

تفاوت های اساسی بین کافه و کافی شاپ را بشناسید

کافی شاپ چیست

مقدمه

کافی شاپ چیست :  کافی شاپ به یک محل شبیه به رستوران کوچک اطلاق می‌شود. در واقع کافی شاپ مغازه ای است مابین یک کافه و رستوران. در کافی شاپ ها انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع غذا های سرد و گرم سرو می شود. سفارش گیری مشتریان در کافی شاپ به گونه ایست که منو را بر روی میز قرار می دهند و پس از انتخاب مشتریان ویزیتور بر روی میز حاضر می شود و سفارش گیری را به طور کامل انجام می دهد. و در آخر نیز هزینه ی سفارش پرداخت می شود.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را به طور واضح با مفهوم کلمه ی کافی شاپ آشنا کنیم. به همین منظور در ادامه ی این مقاله مقایسه ای بین دو نام نزدیک بهم یعنی کافه و کافی شاپ را انجام می دهیم تا شما بیش از پیش با مفهوم مجزای این دو آشنا شوید.

تفاوت کافه و کافی شاپ

مشخصا کافه و کافی شاپ دو واژه هستند که به لحاظ واژگانی نزدیکی زیادی با هم دارند. همین نزدیکی ساختاری زیاد این دو واژه باعث شده است که خیلی از افراد احساس کنند که کافه و کافی شاپ با هم تفاوتی ندارند. واقعیت مطلب این است که این دو یعنی کافه و کافی شاپ از چندین منظر با هم تفاوت هایی دارند که در زیر به آن اشاره کردیم.

همانطور که گفتیم ما در این مقاله سعی داریم تا شما را به خوبی با مفهوم این که کافی شاپ چیست و تفاوت آن با کافه در چیست آشنا کنیم.

راهنمای خرید ماگکافه یعنی چه

در فرهنگ دهخدا کلمه ی کافه به یک جای عمومی برای نشستن، دورهمی و صرف قهوه و چایی با کیک معنی شده است. در فرهنگ معین به معنی همه مردم است و در فرهنگ عمومی کافه به یک مکانی گفته می‌شود که افراد به دلخواه خودشان با دوستانشان برای سرو چایی و قهوه و کیک جمع می‌شوند.

  • کافه ها بیشتر از کافی شاپ ها تبدیل به پاتوق می‌شوند.
  • در مقایسه با کافی شاپ ها، کافه ها از پرسنل و نیرو های خدمتی کمتری برخوردار هستند.
  • هزینه کافه ها در مقایسه با رستوران ها و کافی شاپ ها کمتر است.

مشخصات یک کافی شاپ خوب

اگر می خواهید به خوبی درک کنید که بهترین معیار ها برای انتخاب یک کافی شاپ چیست باید به ادامه این مقاله دقت کنید.

اگر وارد کافی شاپی شدید و قبل از تحویل سفارش صدای دستگاه آسیاب را شنیدید، بدانید که وارد یک کافی شاپ حرفه ای شده اید. چون یکی از اصول باریستا ها این است که قهوه را قبل از دم کردن آسیاب کنند. دقت کنید که هر قهوه را در ظرف مخصوص خودش سرو کنند و همچنین غذاها را در ظروف متناسب با خوشان سرو شود.

شکل پذیرایی در کافی شاپ های لوکس

دومین نکته قابل توجه برای کافی شاپ های لوکس این است که سرو قهوه ها و انواع نوشیدنی های سرد و گرم در کافه ها در لیوان ها و ظرف خاصی انجام می شود. سال هاست که کافه چی ها و کافی شاپ های حرفه ای در لیوان ها و ظروف مخصوصی این کار را انجام می دهند. سرو قهوه و انواع نوشیدنی ها در این گونه ظروف دلچسب تر و با حس بهتری همراه است.

  • ما در سایت بروفه برای آن هایی که در خانه قهوه ساز دارند و آن هایی که خود کافه و کافی شاپ دارند، پیشنهاداتی فوق العاده داریم.

خدمات ما در سایت بروفه

تا اینجای مقاله باید به خوبی دانسته باشید که کافی شاپ چیست و مشخصه های مکانی آن چگونه است. در ادامه به خدمات سایت ما توجه کنید. ما در سایت بروفه خدماتی را برای میزبانی شایسته از مشتریان و همچنین مهمانان عرضه می کنیم. از همین رو در زیر چندی از این خدمات را به شما معرفی کرده ایم؛

1_ طراحی لوگوی اختصاصی

با توجه به معنا دار شدن روز به روز برندسازی در کسب و کار ها، درخواست هایی از شرکتهای مختلف برای طراحی اکسسوری (لوازم) اختصاصی نیز به تدریج بیشتر شده است. بنابراین با توجه به این درخواست ها، بروفه تصمیم به ایجاد لاین جداگانه ای برای طراحی و اجرای لوگو های شرکت ها محترم بر روی بلور و چینی، گرفته است. همچنین باید توجه داشته باشید که شما با برند سازی خاص کافی شاپ و ظروف خود می توانید خود را در ذهن و یاد مشتری ها بیشتر حفظ کنید. ظروفی با برند خاص و شیک بسیار جذاب تر و دلربا تر از ظروف معمولی می باشند.

کافی شاپ چیست2_ تولید و پخش

بروفه جهت تنظیم بازار و نیاز مشتریان خود اقدام به تهیه و تولید لوگوهای عمومی کرده و با استفاده از ترکیب رنگهای مختلف روی اجناس بلور و چینی توانسته اجناس کاملا به روز و مدرنی تولید کند تا صاحبان فروشگاههای خرد هم بتوانند از محصولات آماده این تولیدی استفاده نمایند.

شات قهوه چیست3_ کیفیت ساخت

با توجه به نیاز روزافزون بازار به اجناس با کیفیت و خارجی و در عین حال ممنوع شدن واردات کالا در این صنف، تولیدی بروفه با استفاده از رنگها و مواد آلمانی و انگلیسی و تکنیکهای نوین چاپ و رنگ توانسته بالاترین کیفیت و خدمات را با افتخار به شما مشتری های محترم ارائه دهد. شما همچنین می توانید با تماس با سایت ما سفارشتان را آن طور که می خواهید با اجناس و رنگ های دلخواه خود انجام دهید. همچنین کارشناسان ما آماده اند تا به شما پیشنهادات ویژه و مشاوره رایگان ارائه دهند.

کلام بروفه

ما در مقاله فوق شما را با مفهوم این نکته که کافی شاپ چیست آشنا کردیم. همچنین شما را با تفاوت های اساسی بین مفهوم کافه و کافی شاپ نیز آشنا کردیم. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کافی شاپ ها و خدماتی که در آن ها به مشتریان ارائه داده می شود به وب سایت ما (بروفه) سر بزنید و از این طریق اطلاعات خود را بروز کنید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل از محصولات ما دیدن کنید. این محصولات در ضمن بالاترین کیفیت و زیبایی بهترین قیمت ها را نیز دارا می باشند.

امیدواریم که از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *