اسپرسو, راهنمای خرید, نوشیدنی

آشنایی با کافه میکس تورابیکا مدل premium

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

مقدمه

آیا تا به حال چیزی در مورد کافی میکس تورابیکا مدل premium شنیده اید؟ آیا تا بحال شده دلتان هوس یک نوشیدنی گرم کند، اما دسترسی به جایی نداشته باشید یا نمی توانید که خارج از خانه شوید؟ در این مواقع بهترین پیشنهاد ما به شما کافه میکس می باشد. زیرا تهیه این نوشیدنی زمان زیادی نمی برد و می توان آن را در 3 دقیقه آماده کرد. کافه میکس ها نیز انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین آنها کافه میکس تورابیکا مدل premium می باشد. بنابراین ما در اینجا می خواهیم شما را با کافه میکس تورابیکا مدل premium آشنا کنیم و ترکیبات به کار رفته در آن را برایتان شرح دهیم. 

کافی میکس چیست؟

کافی میکس پودری می باشد که به عنوان قهوه فوری نیز شناخته می شود و می توان هر موقعی که خواست آن را درون آب جوش ریخت و میل کرد. معمولاً موادی مانند شکر ، پودر نشاسته ، روغن نارگیل و روغن هیدروژنه هسته خرما را به قهوه آسیاب شده اضافه می کنند و آن را به اشکال مختلفی در می آورند تا از آنها برای انواع نوشیدنی ها استفاده شود. همانطور که در بالا گفتیم نام دیگر آنها قهوه فوری است. در ادامه شما را می خواهیم با یکی از بهترین آنها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

کافی میکس تورابیکا (Torabika)

در کشور ما کافی میکس های زیادی عرضه می شود که برخی از آنها از کیفیت پایینی برخوردار هستند. اما یکی از مدل کاپوچینو هایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، کافی میکس تورابیکا (Torabika) می باشد. کافه میکس تورابیکا خود نیز انواع متفاوتی دارد که یکی از بهترین آنها مدل Premium می باشد. به همین دلیل ما در اینجا می خواهیم شما را با چند با کافی میکس تورابیکا مدل Premium آشنا کنیم و بگوییم که چه درصدی از مواد درون این پودر فوری به کار رفته است و همینطور قیمت این بسته چه قدر می باشد.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

در بین تمام کافی میکس ها کافی میکس برند تورابیکا علاقه مندان زیادی را دارد. بسته این کافی میکس حاوی 20 عدد است و وزنی حدود 450 گرم دارد. این محصول تولید شده کشور اندونزی است. درست کردن این محصول اصلاً کار سختی نیست و فقط کافی است که آن بسته را باز کرده و درون لیوان از آب جوش بریزید و شما می توانید به دلخواه مقداری شکر را نیز به آن اضافه کنید. قیمت این بسته 20 تایی حدود 75،000 تومان می باشد.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

ترکیبات کافی میکس تورابیکا مدل Premium :

این پودر از ترکیبات زیر تشکیل شده است.

  • 25 گرم چربی
  • 16 گرم شکر
  • 1 گرم پروتئین
  • 112 کالری  کربوهیدرات
  • بدون هیچ مقداری نمک

محصولات ما

شما برای سرو کردن کافه میکس خود، می توانید از محصولات ما استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می شود از دیگر محصولات ما که ادامه برایتان تدارک دیده ایم دیدن فرمایید و با آگاهی کامل در صورت علاقه مندی آنها را به ویترین لوازم لوکس و منحصر به فرد خود اضافه کنید.

#1 مات : اسپرسو 105 سینگل

این لیوان ها جزو یکی از محبوب ترین لیوان های ما شناخته می شوند که می توانید آنها را به منظور های متفاوتی مورد استفاده خود قرار دهید. شما می توانید در آنها انواع نوشیدنی های سرد و گرم از جمله انواع کافی میکس ها را سرو کنید. این لیوان ها به راحتی قابل شتشو اند و می توانید چند بار از آنها استفاده کنید. تعداد طرح آنها 72 عدد می باشد.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

اسپرسو 105 سینگل. تعداد طرح 72 عدد

#2 مات : فنجان کافه سینگل

این لیوان های دسته دار بیشتر برای نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید آنها در هر طرحی که بخواهید سفارش دهید. تعداد طرح آنها همانند اسپرسو 105 سینگل 72 عدد می باشد.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

فنجان کافه سینگل. تعداد طرح 72 عدد. طرح های مختلف

#3 مات : زیر سیگاری سناتور

این زیر سیگاری می توانید انتخاب بسیار مناسبی برای افراد سیگاری باشد. زیرا که علاوه بر آنکه زیبا است، بسیار نیز پرکاربرد می باشد و می تواند در دفعات زیادی از آنها استفاده کرد. طرح های مختلفی از این زیر سیگاری نیز موجود است و تعداد طرح آنها همانند دیگر محصولات دسته مات 72 عدد در نظر گرفته شده است.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

زیر سیگاری سناتور. قابل شستشو. تعداد طرح 72 عدد

#4 مات : سرویس فلورانس

این سبک بسیار فوق العاده می باشد و معمولا در کافه ها بیشتر مورد اسفاده قرار می گیرد. زیرا که در کنار این لیوان قهوه یک بسته شکر یا یک شکلات می گذارند و گاهی نیز شربت عرق کنار آن می گذارند تا مزاج فرد به هم نریزد. تعداد طرح آنها همانند دیگر محصولات دسته مات 72 عدد در نظر گرفته شده است.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

سرویس فلورانس. پرکاربرد برای کافه. تعداد طرح 72

#5 مات : بطری استوانه

خیلی از این بطری ها به عنوان دکور در خانه ها و کافه ها نگه داری می شود و جلوه ویژه ای را برای شما محیا می کند. بعلاوه شما می توانید نوشیدنی های مختلفی را نیز در آنها نگه داری کنید. تعداد طرح آنها همانند دیگر محصولات دسته مات 72 عدد در نظر گرفته شده است.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

بطری استوانه. مورد استفاده برای تزئین. تعداد طرح 72

#6 مات : زیر سیگاری راشل

این زیر سیگاری نیز از دیگر محصولات این بسته است و به زیبایی همان زیرسیگاری سناتور می باشد. تعداد طرح آنها همانند دیگر محصولات دسته مات 72 عدد در نظر گرفته شده است.

کافی میکس تورابیکا مدل Premium

زیرسیگاری راشل. تعاد طرح 72 عدد

نتیجه گیری

ما در اینجا سعی کردیم یکی از محبوب ترین انواع کافه میکس ها را که کافه میکس تورابیکا مدل premium می باشد را به شما آشنا کنیم و ترکیبات به کار رفته درون آن را برایتان شرح دهیم. جهت خرید این محصول یا دیگر محصولات می توانید با ما تماس حاصل کنید تا در اولین فرصت محصول را به صورت رایگان به هر نقطه ای از کشور که تشریف دارید، بفرستیم.

کلام بروفه

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد این کافه میکس ، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با معرفی کافی میکس تورابیکا مدل premium در خدمت شما بودیم و متوجه شدیم در مواقع ضروری می توانیم از این پودر فوق العاده برای نوشیدنی خود استفاده زیرا علاوه بر آنکه خوشمزه است، فوراً نیز آماده می شود. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد انواع نوشیدنی ها و طرز تهیه آنها وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *