اسپرسو, بلاگ, راهنمای خرید, نوشیدنی

6 کافه میکس فوق العاده

انواع کافه میکس ها

مقدمه

آیا تا به حال احساس نیاز شدید به یک نوشیدنی گرم مانند قهوه داشته اید، اما زمان تهیه آن را نداشته باشید؟ آیا شده که به قهوه اعتیاد شدید پیدا کنید و بخواهید نوشیدنی دیگری را جایگزین آن کنید؟ ما در اینجا به شما انواع کافه میکس ها را پیشنهاد می کنیم. زیرا آنها به علت سریع تهیه شدنشان معروف اند و شما می توانید با حل کردن آنها در آب جوش به یک نوشیدنی فوق العاده دست پیدا کنید.

اگر می خواهید بدانید که چند نوع از این پودر های کافه میکس وجود دارد و هر کدام از آنها از چه ترکیباتی به وجود آمده اند که باعث خوشمزه شدن آنها می شود. در مطالب گذشته شما را با بیشتر موارد منوی کافی شاپ که شامل ، نوشیدنی ها ، دسرها ، کیک ها ، آب میوه ها ، بستنی ها و … آشنا کردیم. حال ما در این مقاله، با معرفی انواع کافه میکس ها در خدمت شما هستیم، پس همچنان همراه ما باشید.

کافه میکس چیست؟

معمولاً موادی مانند شکر، پودر نشاسته، روغن نارگیل و روغن هیدروژنه هسته خرما را به قهوه آسیاب شده اضافه می کنند و آن را به اشکال مختلفی در می آورند تا از آنها برای انواع نوشیدنی ها استفاده شود، که به آنها کافه میکس می گویند. همچنین نام دیگر آنها قهوه فوری است.

انواع کافه میکس ها

در کشور ما کافی میکس های زیادی عرضه می شود که برخی از آنها از کیفیت پایینی برخوردار هستند. ما در اینجا می خواهیم شما را با 6 مورد از بهترین بسته های کافی میکس آشنا کنیم و برای شما توضیح دهیم که در هر کدام چه تعداد میکس وجود دارد و همینطور قیمت آنها چقدر است.

#1 انواع کافه میکس ها : کافی میکس تورابیکا Torabika مدل Premium

کافی میکس تورابیکا علاقه مندان زیادی دارد. بسته این کافی میکس 20 عدد (هر نفر یک عدد) است و وزنی حدود 450 گرم دارد. این محصول تولید شده کشور اندونزی است. درست کردن این محصول اصلاً کار سختی نیست و فقط کافی است که آن بسته را باز کرده و درون لیوان از آب جوش بریزید. همچنین شما می توانید به دلخواه مقداری شکر را نیز به آن اضافه کنید. قیمت این بسته 20 تایی حدود 75،000 تومان می باشد. ترکیبات این محصول عبارت اند از :

  • 25 گرم چربی
  • 16 گرم شکر
  • 1 گرم پروتئین
  • 112 کالری  کربوهیدرات
  • بدون هیچ گونه نمکی

 انواع کافه میکس ها

این پودر مدل معمولی برند تورابیکا است

#2 انواع کافه میکس ها : شیرکرم تورابیکا Torabika مدل Susu

این کافی یکی از انواع کافه میکس ها است که تقریباً مشابه به همان کافه میکس تورابیکا مدل پرمیوم می باشد. زیرا در کل قیمتی برابر با آن کافه دارد، دارای 20 عدد کافه 28 گرمی در هر بسته است و محصول کشور اندونزی نیز است. این کافه حاوی موادی چون پودر شیر، پودر قهوه، پودر کاکائو، پودر خامه غیر لبنی، عصاره مالت و مقداری شکر است. جالب است بدانید که قهوه استفاده شده در این کافه میکس، قهوه ای ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا است که این امر باعث خوشمزه تر شدن این کافی میکس می شود. نحوه تهیه این کافی میکس را نیز به خوبی می دانید. ترکیبات این محصول عبارت اند از :

  • 8 گرم چربی
  • 10 گرم شکر
  • 1 گرم پروتئین
  • 112 کالری  کربوهیدرات (به مقدار مدل پرمیوم)
  • بدون هیچ گونه نمکی

#3 انواع کافه میکس ها : کافی میت ۱۷۰ گرمی نستله

این پودر مورد پسند همگان است و اکثر مردم از آن برای نوشیدنی های خود استفاده می کنند. زیرا این پودر یک افزودنی عالی و خوشمزه برای قهوه است. در واقع این پودر غیر لبنی و فاقد هر نوع کلسترول یا لاکتوز است. این پودر طعم و مزه خاصی به قهوه شما می دهد. قیمت این کافی میت حدود 32،000 تومان می باشد و در اندازه های 350 گرمی و 500 گرمی موجود می باشد. ترکیبات استفاده شده در این پود شامل موارد زیر هستند.

  • شیره نشاسه
  • تنظیم کننده اسیدیته
  • کازئینات سدیم
  • روغن هیدروژنه هسته خرما

انواع کافه میکس ها

#4 انواع کافه میکس ها : کافی میکس تیمز Tim’s مدل Special Roast

کافه میکس تیمز یکی از انواع کافه میکس ها است که به عنوان پودر کافی فوری شناخته می شود و دارای 3 عدد کافی در یک بسته است. این پودر از قهوه و شیر گیاهی تشکیل می شود که به علت کالری بالا، طرفداران زیادی دارد. زیرا موجب رفع خستگی و شادابی فرد می شود. قیمت این محصول حدود 63 هزار تومان است.

#5 انواع کافه میکس ها : چای علی تی Alitea با طعم cardamom

این پودر همراه با مقداری شکر و خامه است و بسته آن محتوای 25 عدد کافی را درون خود جای می دهد. این کافی میکس وزنی حدود 625 گرم دارد. این چای شامل ویتامین هایی چون A، D، پتاسیم، کلسیم و آهن است. قیمت این محصول حدود 185،000 می باشد.

#6 انواع کافه میکس ها : پودر مخلوط قهوه فوری ونیز Vaniz مدل 3in1

این پودر به طعم و عطر فوق العاده ای که دارد، مشهور است. از دانه های قهوه تهیه می شود. این کافه میکس به علت حجم و وزن کمی که دارد، در هر زمان که بخواهیم می توانم آن را آماده کنیم. جالب است بدانید که ماندگاری این پودر از ماندگاری دانه های قهوه بیشتر است. مواد تشکیل دهنده این پودر عبارت اند از :

  • شربت گلوکز
  • روغن گیاهی جامد حاوی اوریک اسید
  • روغن نارگیل
  • هسته پالم
  • مقداری شکر
انواع کافه میکس ها

این پودر جزو محبوب ترین پودر ها به شمار می رود

نتیجه گیری

ما در اینجا سعی کردیم 6 مورد از محبوب ترین کافه میکس ها و همینطور محتوای تشکیل دهنده آنها را برای شما به نمایش بگذاریم. بروفه برای سرو این نوشیدنی های خوشمزه و صمیمت آفرین محصولاتی تولید می کند که می توانید از آن برای مهمانی ها بهره لازم را ببرید. کافیست با تماس بگیرید و کاتالوگ محصولاتمان را دریافت کنید. در بروفه انواع لیوان های، کوپ ها، قهوه خوری ها و زیرسیگاری ها و چندین محصول دیگر در بهترین کیفیت ارائه می شود. 

کلام بروفه

امیدواریم از این مقاله رضایت کافی را داشته باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد کافه میکس ها ، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با معرفی 6 کافی میکس در خدمت شما بودیم و انواعی از محبوب ترین آنها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دادیم و همان طور متوجه شدیم که هر کدام از آنها دارای چه رنج قیمتی هستند. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد انواع نوشیدنی ها و طرز تهیه آنها وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *