اسپرسو, بلاگ, راهنمای خرید, نوشیدنی

5 ویژگی مهم در کافی شاپ که باید بدانید

ویژگی های کافی شاپ خوب

مقدمه

اگر شما صاحب کافه باشید، کافه شما باید چه معیار هایی را دارا باشد که بتواند مشتری های زیادی را به خود جذب کند؟ جواب این سوال می تواند پایه و اساس موفقیت شما باشد بنابراین به آن توجه کنید. پر واضح است که تقریبا تمام کافی شاپ ها باید مکان هایی شیک و دلپذیر باشند، پس شما برای جذب مشتری باید یک سری اصول مانند کیفیت محصول که خواست هر مشتری است را رعایت کنید. همچنین باید فضای کافه خود را به یک محیط دلنشین و دوست داشتنی برای افراد تبدیل کنید. 

ویژگی های کافی شاپ

در ویژگی های کافی شاپ خوب این موضوع عنوان می شود که، آنجا می بایست مکانی آرامش بخش و دلنشین باشد. شاید برایمان پیش آمده که بخواهیم بهترین لحظات خوب خودمان را با دوستانمان جشن بگیریم یا افرادی را برای یک اتفاق خیر به دور یکدیگر دعوت کنیم، مسلماً اولین مکانی که به ذهن ما خطور پیدا می کند، کافی شاپ است. حال از این رو ما در این مقاله می خواهیم شما را ویژگی های کافی شاپ خوب آشنا کنیم.

چگونه بازدید کنندگان را به مشتری های دائمی تبدیل کنیم؟

چرا به نظر می رسد برخی از کافی شاپ ها در جذب همه مشتریان موفق نیستند و برخی از آنها در فرصت کمی مجبور به تعطیل کردن کافی خود می شوند؟ به نظر شما چگونه می توانیم افراد را مجبور کنیم تا از کافه ما بازدید کنند و بارها و بارها به آنجا بازگردند؟ چه چیزی موجب ایجاد یک کافی شاپ موفق می شود؟ دلایل زیادی برای کافی شاپ موفق وجود دارد که پیشنهاد می کنیم با ما برخی از آنها را مرور کنید.

ویژگی های کافی شاپ خوب

8 تا از ویژگی های کافی شاپ خوب

بیش از 50٪ نوجوانان و افراد مسن روزانه به کافی شاپ ها می روند و قهوه مصرف می کنند. چون نوشیدن یک فنجان قهوه ، همیشه احساس خوبی دارد. با این وجود، خوردن قهوه درون کافی شاپ ها بسیار دلنشین تر از مکان های دیگر است و کافی شاپ ها می توانند تجربه ای به یاد ماندنی را برای ما ایجاد کنند. اگر امروز قصد دارید که باعث پیشرفت کافی شاپ خود شوید، در زیر مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

#1 ویژگی های کافی شاپ خوب : قهوه عالی

خود قهوه طعم و مزه فوق العاده ای دارد و از تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین قهوه ای که برخی کافی شاپ ها ارائه می دهند می تواند طعم به یاد ماندنی داشته باشد و باعث و بانی این شود که مشتریان دائمی زیادی به آنجا رجوع پیدا کنند. همچنین نوع دانه های قهوه در تعیین نتیجه نهایی بسیار کمک می کند. تولید قهوه نیز خوب احتیاج به تفت و آسیاب شدن دارد.

دانش مناسب کار کافی شاپ

همه اینها باید با دانش مناسب در مورد دم کردن همراه باشد. اکثر افراد منوی کافی شاپ شما را بررسی می کنند تا بدانند آیا از دانه های قهوه مورد علاقه آنها استفاده می کنید یا خیر. با این حال، بد نیست نظر آنها را نیز در مورد قهوه مورد علاقه شان جویا شوید. همچنین صنعت قهوه گاه به گاه تغییر می کند و شما با امتحان موارد جدید می توانید لیست نوشیدنی های مورد علاقه قهوه خود را گسترش دهید.  

ویژگی های کافی شاپ خوب

#2 ویژگی های کافی شاپ خوب : تجهیزات مناسب

یکی دیگر از ویژگی های کافی شاپ خوب داشتن تجهیزات مناسب است. تهیه یک لاته یا اسپرسوی فوق العاده فقط از دستگاه قهوه ساز امکان پذیر است. اما کافی شاپ های مدرن اهمیت سرمایه گذاری در تجهیزات پیشرفته را به خوبی می دانند. تجهیزات با کیفیت دانه های قهوه را به طور مداوم خرد می کنند تا یک فنجان قهوه نفیس به شما هدیه دهند. بنابراین حال که در کافی شاپ خود به تجارت مشغول هستید، باید تجهیزات مناسب با تحمل حجم زیادی کاری را برای خود فراهم کنید. به علاوه اگر شما تجهیزات مدرن تری داشته باشید، این موضوع خبر از با کلاس تر بودن کافی شاپ شما می دهد و باعث رجوع بیشتر افراد می شود.

  1. #3 ویژگی های کافی شاپ خوب : تعامل بالا

تعداد مشتریانی که از کافی شاپ شما بازدید می کنند می تواند به موفقیت یا عدم موفقیت شما کمک کنند. بنابراین سعی کنید که دو عامل را به خوبی رعایت کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

  1. یک، سعی کنید تعامل خوبی با مشتری ها داشته باشید.
  2. دو، کیفیت محصولات خود را در سطح بالایی نگه دارید.

#4 کافی شاپ خوب : فضا و اتمسفر دلنشین

یکی دیگر از ویژگی های کافی شاپ خوب داشتن فضای جذاب و دلنشین است. کافی شاپ های خوب یک محیط راحت و دلپذیر را برای مشتریان ارائه می دهند. اگر مکان بسیار کثیف و نامرتب باشد، معمولاً مشتری های زیادی به آنجا مراجعه نمی کنند. وقتی نظافت کافی شاپ را جدی نگیرد، مشتری ها به مکان دیگری می روند. بی شک مشتریان ترجیح می دهند در یک مکان لوکس با طراحی های فوق العاده بنشینند و نوشیدنی مورد علاقه خود را سرو کنند. اما اگر می خواهید در کافی شاپ خود صبحانه یا شام را نیز سرو کنید، باید از میزهای بزرگ، صندلی های راحت و نور طبیعی فراوان نیز استفاده کنید.

ویژگی های کافی شاپ خوب

#5 ویژگی های کافی شاپ خوب : باریستا ها و خدمات

وجود باریستا های ماهر در خدمه و برای رسیدگی به امور مشتری یک امر ضروری است. اگر صاحب کافه هستید سعی کنید خدمه خود را آموزش دهید، از پیشرفت حرفه ای آنها حمایت کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها کار شما را مانند کار خود بدانند. کار یک باریستا یا منو دار فقط تهیه قهوه نیست. بلکه می بایست به تمام سوالاتی که مشتری در مورد نوع  قهوه یا نوشیدنی دیگر می پرسد پاسخ دهد. برای مثال اگر فردی برای اولین بار در کافی شاپ حضور پیدا می کند، باریستا می بایست در تعیین بهترین قهوه به وی کمک کند. همچنین باریستا می بایست بتواند :

  1. نگرش، خلق و خوی و زبان بدن مشتری را تشخیص دهد و متوجه خواسته او شود.
  2. حضور به موقع در هنگام رویارویی و خوش آمدگویی با مشتری را باید یادبگیرد.
  3. هنگام مواجهه با مشتری، کار های دیگر خود را کنار بگذارند.

ویژگی های کافی شاپ خوب

کلام بروفه

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد یک کافی شاپ خوب، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با معرفی ویژگی های کافی شاپ خوب در خدمت شما بودیم و انواع شرایط آن را با یکدیگر مورد بررسی قرار دادیم. از همین از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد کافی شاپ ما وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید. همچنین بروفه برای بهترین میزبانی شما از مهمان ها و مشتریانتان محصولاتی دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. با تماس بگیرید و تا خدمات ما را بهتر بشناسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *